close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מאבק בBDS- הכירו את הדמות שמאחרי

מערכת שורשכג סיוון, תשעה10/06/2015

קצת על לורי קרדוזה מור, נשיאת ארגון PJTN, הנאבק למען ישראל ונגד תנועת החרם ברחבי ארה"ב

תגיות:
לורי קרדוזה מור ויו"ר הכנסת
המאבק בתנועת ה-BDS, תנועת החרם על ישראל, הפועלת נגד מדינת ישראל וכדי לקעקע את הלגיטימיות שלה, הוא מאבק קשה ועיקש וזירה שנראה שבה ישראל מפסידה כל הזמן. המאבק בתנועה הזו מקבל בחודשים האחרונים רוח גבית חזקה מאוד, מארגון נוצרי בשם (PJTN (Proclaiming Justice to the Nations , בראשו עומדת אחת מהנשים הרהוטות והכריזמטיות ביותר, כוכבת תקשורת בארה"ב: לורי קרדוזה-מור. 

לורי, נוצרייה אוונגליסטית מאוד אוהדת ישראל, עובדת כל השנים למען מדינת ישראל, בזירות השונות. בשנה האחרונה החליטו קרדוזה מור וארגון PJTN (הפועל בטנסי), לקחת על עצמם משימה קשה, בזירה
לורי קרדוזה מור ויו"ר הכנסת
בה ישראל מפסידה כל הזמן. הם החליטו להפשיל שרוולים ולהילחם בתנועת ה-BDS בכל הכוח, בעיקר בזירה המשפטית. חשוב לציין, ארגון PJTN הנוצרי אוונגליסטי, מאמין כי מניעי תנועת ה-BDS הם אנטישמיים לחלוטין. 

כחלק מאותה מלחמה ב-BDS, החליט הארגון להילחם בזירת החקיקה. באפריל האחרון העביר הארגון חקיקה הצהרתית תקדימית במדינת טנסי, הקובעת כי BDS הוא למעשה אנטישמיות.  ראשי הארגון לא האמינו בעצמם עד כמה ההצעה הזו תתפוס תאוצה ותהווה חלק מגל תמיכה ענק בישראל, בכל רחבי ארה"ב: 
מאז קבלתו של החוק, באפריל האחרון, הוא זכה להתעניינות והחל להיות מיושם בקרוב ל-50 מדינות בארה"ב וגם ברחבי העולם ישנה התעניינות גדולה! מדינות ניו יורק, פנסילבניה, אינדיאנה, אילינוי ומדינות נוספות כבר אימצו את החוק. 
יש כאלו שמדברים ויש כאלו שממש עושים, למען מדינת ישראל ומתוך אהבה לעם היהודי. תנועת ה-BDS ספגה מכה קשה ביותר בארה"ב בשנה האחרונה, בזכות פעילות PJTN.  

פעילות נוספת שמקיים הארגון, במטרה להילחם בתנועת ה-BDS, הוא שימוש בקהילות הנוצריות ברחבי העולם כ"צבא מלחמה" בתנועת ה-BDS. הארגון ולורי קרדוזה מור מצלמים בימים אלו סרט מיוחד בעניין ה-BDS. חלקו מצטלם בישראל. הסרט יופץ ל-200 קהילות נוצריות ברחבי העולם, כדי שאלו ייאבקו בתנועת ה-BDS במקומותיהם. מדובר בפעילות אולי הגדולה ביותר בעולם נגד תנועת החרמות על ישראל. 

הנה קישור לאתר האינטנרנט של הארגון:
www.pjtn.org

ואחד מסרטי הוידאו שלהם-
https://vimeo.com/137634171

פרט מעניין נוסף על האישה... לפי שם המשפחה שלה ניתן להבין, כי קרדוזה הוא לא בדיוק שם נוצרי אוונגליסטי קלאסי.
ובכן, לורי גילתה לאחרונה, כי משפחתה היא מצאצאי האנוסים מספרד. היא מתחקה בימים אלו אחר שורשיה היהודיים והדבר השפיע עליה עמוקות...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה